2015. október 24., szombat

Díjat kaptam!

Sziasztok! Mint látjátok, a mai napon nem fejezettel érkeztem, hanem egy díj kérdéseivel és válaszaival.
Először is,  díjat nagyon szépen köszönöm Lena T. Mittson-nak, az Elfeledett balettcipők írójának :)
Díj szabályai:
- írd le, kitől kaptad, és nézz be a blogjába
- írj 10 kérdést
- válaszold meg a 10 kérdést
- küldd tovább 10 embernek




1. Mi vett rá a bloglásra, illetve hány blogod aktív jelenleg? 
Ez egy eléggé furcsa sztori, ugyanis azért kezdtem el blogolni, mert nem találtam kedvemre való Bosszúállók fanfictiont, így elkezdtem írni egyet én magam, ami eredetileg egy novellaversenyre készült, de úgy döntöttem, hogy publikálom, és ez lett belőle. Jelenleg három blogom aktív, ez, a Petra's, és az Endless Galaxy, a Where my demons hide jelenleg szünetel.

2. Jártál már korábban a blogomon, vagy csak a díj miatt néztél be?
Persze, hogy jártam. Rendszeres olvasója vagyok :)
3. Miről szólt a legelső blogod?
Egy csábításból jeles fanfiction volt, méghozzá Lysanderes. Az utóbbi hetekben visszaolvastam. Förtelmes.
4. Volt olyan könyv, amibe igazán bele tudtad magad élni?
Volt, nem is kevés. Legjobban a Hűvösvölgyi Suli c. sorozatba éltem bele magam, mert a főszereplő, Dóri, ugyanolyan parázós és béna, szerencsétlen, mint én, tehát :D
5. Mennyi ideje foglalkozol írással?

Már egészen kicsiként is történeteket találtam ki, amint megtanultam írni megszámlálhatatlan füzet látta kárát ambíciómnak. De a nagy áttörés, ahol kijelentem, mióta foglalkozom komolyabban ezzel a hobbival, az augusztus 19-e, amikor megnyitottam a Korra Legendája fanfictionom, az elsőolyan blogom, ahol az irományaim megütik legalább az olvasható szintet.
6. Milyen típusú könyveket olvasol? Ha szeretnél, mondhatsz példákat is.
Általában fantasy-kat olvasok, de megeresztek egy két ifjúsági sorozatot is :)
7. Mi alapján választod ki a neveket egy adott történethez?

Fogalmam sincs. Mivel Javarészt fanfictiont írok, nincs névválasztással problémám, amennyiben új karaktert alkotok google-ben rákeresek annak az országnak nem túl népszerű neveire, ahonnan az illet származik.
8. Van olyan nyelv, amelyet szívesen megtanulnál?

A japán, hogy ne kelljen megvárnom az animék szinkronozását vagy feliratozását.
9. Van valamilyen hobbid? (az íráson kívül)

Szeretek rajzolni, (az már igazán részletkérdés, hogy nem tudok) fotózni
10. Hány éves vagy?
13.

És íme, a kérdéseim: 
1. Ismerted a blogot ezelőtt, vagy csak a díj miatt kukkantottál be?
2. Mi a kedvenc filmed?
3. Hány évesen kezdtél el blogolni, és miről szólt az első blogod?
4. Melyik történetes blog az, amit először végigolvastál?
5. Mik azok a dolgok, amik legjobban idegesítenek a blogger világban?
6. Mi a véleményed a blogomról?
7. Egy nap mennyi időt szánsz blogolásra?
8. Szereztél barátokat a blogger életnek köszönhetően?
9. Miért nincs/van írói álneved?
10. Mi a kedvenc időtöltésed?

És végezetéül, a 10 -vagy több- ember, akinek továbbküldöm:



8 megjegyzés:

  1. szia :) köszönöm szépen a díjat!❤

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Díj nálam, a Négyen a világ ellen blogomon a "Díjak" menüpontban megtalálod!
    linkje:negyenavilagellen.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Édes Istenem! Nagyon szépen köszönöm a dijat! <3

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a többieknek is és köszönöm a díjat!:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Díjat kaptál! :) Kint van az Over The Rainbow c. blogomon.
    Gratu!
    Linkje: http://overtherainbow38.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. :::::))))))))))
    Jesszusom! :) Szívem szerint tele raknám mosolygós fejjel az oldalt is! :)
    Köszönöm szépen, igazán! :)
    Sok sok puszi!

    VálaszTörlés