2015. október 4., vasárnap

Prológus


Egy felmérés szerint az emberek 67,9%-a utálja a munkáját. Valaki már az általános iskolában elhatározza, hogy ő bizony állatorvos lesz, erre felnőttkorában kiköt egy Mc Donald’s pultja mögött. Van olyan eset, hogy emberünk végül megszereti a neki szánt állást még akkor is, amikor közel sem ez volt benne a tervében, és rájön, hogy valóban erre teremtették. Nos, én is hasonló helyzetben vagyok, bár én nem éppen büszkélkedhetek hétköznapi munkahellyel. Bárki valamikor megkérdezi, hogy akkor most kik is azok a Bosszúállók, a válaszom eléggé összetett és hosszú.


Senki nem tudja rajtunk kívül, mi folyik köreinkben, és ez így van jól. Szerintem az emberek nem lennének elragadva a látványtól, miszerint Amerika Kapitány nap mint nap veszekszik a Láthatatlan Nővel, vagy amikor Sólyomszem fitymáló megjegyzéseket tesz dühében úgy nagyjából mindenről. Az sem a legjobb oldalunk, amikor szét vagyunk esve, képtelenek vagyunk összehangolódni, ami a küldetés rovására megy. Szerencsémre nem egy nyomorék, barátságtalan csapat részese vagyok, így természetesen rengeteg jó és szép emlék köt minket egymáshoz. Más munkaközösségekben az ebédszünetben való közös kávézgatás, nálunk az idegen fajok közös legyilkolása boronál minket összébb. Amíg más munkahelyen a dolgozók nem szívesen tegeződnek egymással, kizárólag a feladatra összpontosítva, mi addig olykor hülyülünk és rosszalkodunk, akár a tizenévesek az iskolapadban. És igen. Bárki bármikor megkérdezi, mit dolgozom, én büszkén kihúzom magam, és mosolyogva közlöm az illetővel, hogy Bosszúálló vagyok.

4 megjegyzés:

  1. Bosszúállók fanatikus vagyok! ^-^

    VálaszTörlés
  2. Azmii?? *-*
    Folytasd, mert brutáljó, amugymeg nem vagyok nagy kritikus, dee... erre nem lehet negativat mondani :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kezdés! Őszinte véleményt kértél, ezért megadom azt. Néhány helyen a "munka" szót elég sokszor használod egymás után, amiket ki lehetne cserélni egy másik szinonimára. De nem volt ez akkora gond, hiszen a fogalmazás eszméletlen jó, nem is vettem volna észre, ha nem nagyon kritikus szemmel nézem. (De azért nem lenne gáz az sem, ha atcserelned :D)
    Még jelentkezem:
    Barby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Barby!
      Örülök, hogy tetszett, és ki is javítottam :D
      További szép napot:
      Petra

      Törlés