2015. november 10., kedd

Amíg nincsen új fejezet...

Sziasztok! 

Nos, ezzel a bloggal rettentően le vagyok maradva, és nagyon sajnálom, amiért csúszásban vagyok a fejezetekkel. Az ötödik már félig-meddig készen van, még nagyon sok mindent javítani kell rajta, írok is hozzá még nem is keveset, így későbbre várható :( 
Addig is, ameddig nem hozok újabbakat, kis kárpótlás gyanánt az az ötlet pattant ki a fejemből, hogy némi háttér információt osztok meg Veletek a történettel kapcsolatban :) Ha bármire kíváncsiak vagytok az alábbiakon kívül, kérdezzetek nyugodtan, higgyétek el, örülni fogok a kommentnek mint majom a farkának :D

Tehát, a kis dolgocskák, amiket eddig senkinek nem árultam el :D
¤ Maga az egész blog ötlete akkor jött, amikor a szüleim nézték az Ultron korát a nappaliban, én pedig kiköltöztem a laptopommal az étkezőasztalhoz, ahonnan tökéletes rálátást nyer az ember a tévére. Nézem. Nézem. És eszméletlen gyorsasággal megnyitom a Word-öt, és elmebetegen gépelni kezdtem az első fejezetet :D
¤ Eredetileg egy Steve x Tony ff-nek terveztem, azt meg  nem tudom, hogy váltottam át Steverly-re. 
¤ Kimberly karakterével leírhatatlanul sokat szenvedtem, mielőtt rátaláltam Claire Holt-ra, Selena Gomez volt a 'kiválasztott', majd Anna Kendrick, és csak utána jött Claire.
¤ Fury eredetileg Kimberly-t csak azért vette fel, mert úgy gondolta, hogy jó hatással lesz a többiekre, akik folyton veszekednek, végül pedig igaza lett, a hangulat köztük javult, feszültségnek nyoma sem lett. Egy kisebb baki miatt, amit a nő okozott, már ki akarta tenni a csapatból, elvégre már nem volt rá szerinte szükség, azonban Tony és Natasha hangoztatta a legjobban, hogy maradjon. Végül Fury ugyan keserű szájízzel, de nem tette ki. (Gondolom hatalmas meglepetésként ért, hogy maradt.)
¤ Kimberly egészen kicsi kora óta imádja a harcművészeteket, már rengeteget kipróbált, szinte mindben nagyon jó
Nos, egyelőre ennyi is lenne, még egyszer sajnálom a késlekedést, de most a drága vírus miatt úgyis otthon gubbasztok, remélem sikerül írnom valamennyit :/ 
Ó, csak, hogy ne maradjatok kép nélkül, itt van estére egy kis husika.



4 megjegyzés:

  1. Jobbulást és már várom a folytatást! :) :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi :D Kissé sokáig fogsz várni, komolyan erőlködöm rajta, jaj, nagyon idegesítő, hogy óránként írok körülbelül egy mondatot :D

      Törlés
  2. Jobbulást! ♡ Hallgass zenét, vagy pihenj le egy kicsit, ha nem jön az ichlet, esetleg néz egy kis Bosszúállókat. :D Hátha hoznak valamit. (; esetleg csak egy bögre teával nézki a fejedből. c:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma unalmamban az egész Marvel filmes univerzumot kivégeztem, ittam több hektoliter teát, de még így is a másik blogjaimhoz jön ihlet :'D Ez már valami speciális eset, azt hiszem. És köszi c:

      Törlés