2015. december 30., szerda

Díj #2

Köszönöm szépen a díjat a Let her go c. blog írójának!
A díj szabályai:
1.Köszönd meg a díjat
2. Írj magadról tíz dolgot
3. Válaszolj a tíz kérdésre
4. Tegyél fel tíz kérdést
5. Küldd tovább tíz embernek.

10 dolog magamról

1. Van egy Bosszúállós falmatricám.
2. Jelenleg kettő olyan történetem van, amit még nem publikáltam, de írtam belőle két fejezetet.
3. Ha egy filmes-univerzumban kéne élnem, az a Marvel univerzum lenne.
4. A kedvenc könyvem a Korra legendájából a negyedik, azaz a utolsó.
5. Az első blogom egy Csábításból Jeles fanfiction volt, középpontban Lysanderrel.
6. Tizenegy éves korom óta istenítem a Marvel Univerzumot.
7. Kedvenc filmes zenéimre szoktam írni a fejezeteket.
8. Imádom a gyöngyhagymát. Bármennyit meg tudnék belőle enni.
9. Az első blog, amit végigolvastam, az  a Last Moments című Louis Tomlinson fanfiction volt.
10. Nem tudok magamról több dolgot írni.

Válaszaim a 10 kérdésre

1. Mi a kedvenc filmed?
Nem kérheted, hogy válasszak... Nem... nem kérheted :'( Amúgy meg az Ultron kora.
2. Egy tízes skálán mennyire vagy sznob?
5
3. Mikor voltál utoljára moziban? Mit néztél?
December 19-én, a Star Wars-t néztem.
4. Melyik a kedvenc saját történeted?
Nincs kedvencem :D
5. Kik a kedvenc bloggerináid?
Te, Ciara Coldman, Nicolette Field, Brynn Hastings, Rara B, Directioner Blogger
6. Mennyi ideje blogolsz?
Ha az "elfogadható blogok" közzétételétől számítom, akkor négy hónapja.
7. Kik támogatnak ebben?
Te jó ég, rengetegen. Te is, de még sokan mások, amit nem győzök meghálálni :) <3
8. Ki a kedvenc színészed?


9. DC vagy MARVEL?

10. Mi a kedvenc könyved?
Időfutár sorozat/ Angelfall - Angyalok bukása. Nem tudok választani.

Kérdéseim a díjazottjaim felé

1. Hány éves voltál, amikor megnyitottad az első blogod?
2. A sós, vagy az édes finomságokat szereted jobban?
3. Mi a hobbid a blogoláson kívül?
4. Ha belecsöppenhetnél egy könyvbe, melyikbe mennél?
5. Ismerted a blogom a díj megkapása előtt - netán olvastad? -, vagy csak ezért kukkantottál be?
6. Kik azok a barátaid, akiket a bloggernek köszönhetően ismertél meg?
7. Az osztálytársaid/ismerőseid/családod tudja,  hogy blogolsz?
8. Miért van/nincs írói álneved?
9. Sorold fel a kedvenc blogjaid :)
10. Mi a kedvenc filmed, és miért?
+1. Sorold fel a kedvenc bloggereid :)

Díjazottjaim:

További szép napot mindenkinek! :)





6 megjegyzés: